1. Малюнок сторін і не може бути ідентичний, там доріжки, контакти і провідники пропаяні (закладені) і це все з задньої сторони.
2. Мабуть тому і виробітка відрізняється, бо фронтальна сторона - основна, а увесь забезпечуючий непотріб - ззаду.
3. Кристали вкладають впритул один до одного, за рахунок цього теж піднімають ККД і потужність панелі, тому й не видно на фото прозорих місць.
Можливо я шукаю "змову" там, де її немає але:
2. Різниця в площі різних сторін зовсім мала, мабуть відсотків 5-7 а різниця у виробітку майже в півтора рази (100% і 70%)
3. Звичайно площу намагаються використовувати максимально єффективно, але завжди є місце дрібним неточностям, браку і т.п. а враховуючи площу сучасних панелей, хоч десь та мало б просвічувати, ну хоч на одній панелі з палети.
Я знаю, що панелі виробляють на роботизованих заводах, але сучасні авто теж так складають, але щілини и нерівномірні зазори можна знайти майже на будь якій моделі.
п.с. Не наполягаю, що моє припущення вірне, просто ділюся сумнівами, може й безпідставними.(не вистачає смайлика "крейзі")