Challenger LF48-100 та LuxPower SNA 5000

Реєстрування
29 Сер 2023
Дописи
2
Бали
1
Доброго дня, є дві батареї Challenger LF48-100 в паралель, інвертор LuxPower SNA 5000 WPV. У батарей є вбудовані БМС, але ніяких комунікаційних портів немає. На корпусах є наліпки із МАС адресами і кожна батарея видна по Блютуз, але телефоном до неї не доступитись. При налаштуванні інвертора було обрано тип батарей LiFe, інвертор не бачив напруги батареї і не заряджав. При зміні на кислотний тип все запрацювало (це ок?). Ну і цікавлять такі параметри: 1) напруга заряду (58.4?) 2) Напруга підтримки заряду 3) Напруга початку заряду від мережі 4) Напруга кінця заряду від мережі 5) контроль заряду відповідно до напруги (так/ні ) 6) Попереджувальна напруга 7) Напруга зупинки розряду. І чи коректно у даному випадку аналізувати ємність батареї по верхній та нижній межі напруги, чи краще по SOC? Вручну введено ємність 200, в аплікації відсотки змінюються, але незрозумілий для мене алгоритм вираховування залишкової ємності у відсотках. Заздалегідь вдячний за допомогу.
 

Dalet

Tier0
Реєстрування
13 Січ 2019
Дописи
2.089
Бали
113
обрано тип батарей LiFe
не правильно


При зміні на кислотний тип все запрацювало (це ок?).
це єдиний Ваш варіант, або міняти БМС в батареї на ту котра працює по КАН шині
в аплікації відсотки змінюються
не варто на них дивитися, вони там в такому режимі від стелі

Ну і цікавлять такі параметри: 1) напруга заряду (58.4?) 2) Напруга підтримки заряду 3) Напруга початку заряду від мережі 4) Напруга кінця заряду від мережі 5) контроль заряду відповідно до напруги (так/ні ) 6) Попереджувальна напруга 7) Напруга зупинки розряду. І чи коректно у даному випадку аналізувати ємність батареї по верхній та нижній межі напруги, чи краще по SOC?
зверніться до виробника, він є живий, і отримайте в нього рекомендацію по налаштуваннях даних параметрів в ручному режимі
 
Угорі