1. Этот сайт использует файлы cookie. Продолжая пользоваться данным сайтом, Вы соглашаетесь на использование нами Ваших файлов cookie. Узнать больше.

Біда з підстанцією

Тема в разделе "Юридические вопрос подключения к Зеленому тарифу", создана пользователем Васильович, 26 июн 2020.

  1. Доброго дня

    Вже другий раз горить автомат на підстанції.
    Перший раз я оперативно придбав автомат на 80А та вручив його працівникам ресу.
    Станція стояла 2 дні.

    Цього разу автомат згорів в натуральному сенсі цього слова, весь щиток закопчений.
    Ремонтують вже 5-тий день
    А в нас нічого нема, запчастин нема, людей нема.

    Знову придбав автомат, сіп та кінцевики. Але скільки це може тривати??
    Хто як вирішує це питання. Дякую.
     
  2. Taras

    Taras Member

    Звертайтесь на гарячу лінію обленерго. на відновлення енергопостачання відводиться 1 доба (в окремих випадках не більше 3 діб). Потім скарга в НКРЕКП. таку послідовність порекомендував знайомий який працює диспечером у РЕСі. при цьому дзвінок на гарячу лінію рахується точкою відліку часу.
     
  3. Sergey

    Sergey Active Member

    З одного боку так. Але потім домовлятись про підтяжку автоматів важче.
    Лежить резервний автомат для підстанції. Для оперативної заміни. Так само вже горіли (